Zespół Edu Brain

Magdalena Donimirska

W naszej poradni prowadzi diagnozę i terapię EEG Biofeedback w języku polskim i angielskim. 

Prowadzi zajęcia dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu terapii dzieci z trudnościami w uczeniu się, z zespołem Aspergera, ADD i ADHD oraz lękiem, stresem, a także depresją. Terapię EEG Biofeedback wzbogaca muzykoterapią. Zwraca ogromną uwagę na zaangażowanie osoby trenującej. Stara się, aby sesja, którą prowadzi odbywała się w przyjaznej atmosferze i była angażująca dla pacjenta dzięki temu terapia staje się  bardziej efektywna. 

Posiada certyfikat I stopnia EEG INSTYTUTU w Warszawie oraz certyfikat II stopnia BioMed Centrum Rehabilitacji Poznawczej i Neuroterapii we Wrocławiu. Uzyskała dyplom magistra na Wydziale Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła studia podyplomowe na wydziale pedagogiki Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi.

Właściciel i Dyrektor Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej Edu Brain.

Dorota Dawidowicz

​W naszej poradni diagnozuje specyficzne trudności w uczeniu się, w tym dysleksję, dysortografię i dysgrafię oraz diagnozuje dzieci pod kątem gotowości szkolnej. Zajmuje się diagnozą i terapią Metodą Warnkego

Wieloletni terapeuta i diagnosta pedagogiczny. Zdobyła doświadczenie pracując wiele lat w państwowych i niepublicznych poradniach psychologiczno-pedagogicznych. 

Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, gdzie uzyskała dyplom Magistra Pedagogiki wczesnoszkolnej i korekcyjnej. Ukończyła także na tej samej uczelni studia podyplomowe na kierunku : Matematycznie uzdolnione dzieci.

 

Kinga Dziepak

W naszej poradni zajmuje się diagnozą i terapią psychologiczną. Specjalizuje się w prowadzeniu kompleksowych badań psychologicznych dzieci, młodzieży i dorosłych, obejmujących m.in. ocenę funkcjonowania poznawczego, emocjonalno-społecznego oraz rozwoju osobistego. W swojej pracy wykorzystuje nowoczesne, standaryzowane narzędzia diagnostyczne, a także metody obserwacyjne i wywiady kliniczne.

Ukończyła jednolite studia magisterskie na Wydziale Psychologii ogólnej i psychodiagnostyki Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Posiada również przygotowanie pedagogiczne uzyskane na Uniwersytecie Warszawskim oraz Kurs Terapii Poznawczo - Behawioralnej Dzieci i Młodzieży ukończony w CBT w Warszawie. 

Doświadczenie zawodowe zdobywała w poradniach psychologiczno-pedagogicznych oraz w przedszkolach integracyjnych, gdzie prowadziła diagnozy, obserwacje i konsultacje, a także wspierała dzieci o zróżnicowanych potrzebach rozwojowych oraz ich rodziny i nauczycieli.

Na co dzień wspiera rodziców, nauczycieli i specjalistów w zrozumieniu indywidualnych potrzeb dziecka oraz w doborze odpowiednich form pomocy i wsparcia. Szczególne miejsce w jej praktyce zajmuje diagnoza trudności w uczeniu się, zaburzeń rozwojowych oraz ocena mocnych stron i potencjału osoby badanej.

W pracy kieruje się uważnością, rzetelnością i empatią, traktując diagnozę nie tylko jako proces badawczy, ale także jako okazję do budowania zrozumienia i wzmocnienia rodziny czy jednostki.

Izabela Gołuchowska

​W naszej poradni prowadzi terapię Metodą Warnkego. Zajęcia prowadzi dbając o dobrą atmosferę i relację terapeuta-dziecko, szczególnie zwracając uwagę na potrzeby dziecka. Od lat pracuje z osobami z niepełnosprawnością intelektualną, Zespołem Downa, MPD, autyzmem. Posiada również doświadczenie w prowadzeniu terapii Integracji Sensorycznej dla dzieci z trudnościami w uczeniu się, a także z opóźnieniem rozwoju psychoruchowego.

Posiada uprawnienia do prowadzenia terapii Metodą Warnkego, Integracji Sensorycznej oraz terapii ręki, a także pracy metodą Ruchu Rozwijającego. Jest absolwentką Akademii Świętokrzyskiej w Kielcach, kierunek: pedagogika w zakresie rewalidacji z terapią pedagogiczną.

 

Joanna Karczmarczyk

​W naszej poradni prowadzi terapię pedagogiczną oraz diagnozę i terapię ręki. Wieloletni terapeuta pedagogiczny i terapeuta ręki; pedagog specjalny – oligofrenopedagog.

Doświadczony terapeuta Treningu Umiejętności Społecznych. Posiada doświadczenie w pracy indywidualnej i grupowej z dziećmi i młodzieżą ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, w tym z osobami z niepełnosprawnościami. Prowadzi również zajęcia z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z dziećmi w wieku 3-7 lat. Od lat w szkole prowadzi warsztaty profilaktyczne dla dzieci i młodzieży. Poprzez swoje działania wspiera rozwój poznawczy, emocjonalny i psychomotoryczny dziecka. Podczas zajęć stara się tworzyć atmosferę bezpieczeństwa, akceptacji oraz zaufania. Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej.

Magdalena Skrzypek

W naszej poradni prowadzi psychoterapię dzieci i młodzieży. Pracuje w nurcie terapii poznawczo-behawioralnej (CBT). 

Od ponad dziesięciu lat pracuje jako terapeuta z dziećmi i młodzieżą zmagającymi się z trudnościami w funkcjonowaniu poznawczym, emocjonalnym i społecznym. Prowadzi również terapię indywidualną dzieci i młodzieży z zaburzeniami neurorozwojowymi, w tym ze spektrum autyzmu. Udziela wsparcia merytorycznego rodzicom i nauczycielom w zakresie rozwiązywania problemów wychowawczych oraz optymalnego wspierania rozwoju dzieci.

Pani Magdalena jest magistrem psychologii i certyfikowanym psychoterapeutą. Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej, swoją pracę terapeutyczną poddaje regularnej superwizji u certyfikowanych superwizorów.

Doświadczenie zawodowe zdobywała w poradniach psychologiczno-pedagogicznych i placówkach edukacyjnych. Odbyłam praktyki w szpitalu psychiatrycznym oraz staż kliniczny w Centrum Zdrowia Psychicznego Szpitala Śląskiego w Cieszynie. Prowadziła szkolenia z zakresu kompetencji miękkich i psychoedukacji we współpracy z organizacjami pozarządowymi i biurami karier.

Dorota Sierakowska

W naszej poradni prowadzi diagnozę i terapię Integracji Sensorycznej oraz terapię ręki. Absolwentka studiów podyplomowych SWPS na kierunku "Stosowana analiza zachowania w pracy z osobami z autyzmem i innymi zaburzeniami rozwoju lub zachowania", absolwentka studiów podyplomowych Wyższa Szkoła Pedagogiczna TWP na kierunku - Wychowanie Fizyczne, Zdrowotne i Korektywa, członkini Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Integracji Sensorycznej.

Od wielu lat prowadzi terapie dla dzieci z trudnościami w przetwarzaniu bodźców sensorycznych, tworzy i realizuje programy terapeutyczne dostosowane do potrzeb dzieci z ADHD, spektrum autyzmu, opóźnieniem rozwoju psychoruchowego, zaburzeniami emocjonalnymi i innymi trudnościami rozwojowymi. Cechuje ją holistyczne podejście do terapii, przygotowuje diagnozy wykorzystując swoją wielopłaszczyznową wiedzę, a proces terapeutyczny opiera na współpracy z rodzicami. Dba o wszechstronny rozwój osobowości dziecka i o poprawę umiejętności motorycznych uwzględniając jego możliwości psychofizyczne. Jest osobą bardzo energiczną, a dzieci lubią ją za kreatywne zabawy.

Renata Syganiec

W naszej poradni prowadzi diagnozę i terapię Integracji Sensorycznej oraz terapię metodą Warnkego. Pedagog specjalny – oligofrenopedagog, absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej. Posiada bogate doświadczenie w działalności wychowawczo-dydaktycznej i rewalidacyjnej, które zdobyła pracując z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w wieku szkolnym i przedszkolnym.

Zwraca szczególną uwagę na stworzenie przyjaznej atmosfery podczas sesji terapeutycznej z dzieckiem. Zajęcia prowadzi w sposób kreatywny bazując na mocnych stronach dziecka i doceniając każdy sukces swojego podopiecznego.

Piotr Umiński

W naszej poradni prowadzi diagnozę i terapię psychologiczną, w tym funkcjonowania intelektualnego i poznawczego. Dokonuje oceny psychologicznego funkcjonowania dziecka i rodziny. Udziela wsparcia w przystosowaniu się do trudności szkolnych. Zajmuje się dziećmi i młodzieżą mającymi problemy z akceptacją środowiska rówieśników, z uzależnieniami, a także innymi zaburzeniami emocjonalnymi i wychowawczymi.
W pracy posługuje się wieloma metodami, w tym poznawczo-behawioralnymi, psychodynamicznymi i systemowymi dostosowując je odpowiednio do wieku i trudności dziecka. Wspiera swoich pacjentów w pokonywaniu problemów, wspólnie z nimi rozpoznaje trudności i pomaga w zmaganiu się z nimi.

Ukończył jednolite studia magisterskie na Wydziale Psychologii Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej ze specjalnością akademicką z neuropsychologii klinicznej. Absolwent studiów podyplomowych z Przygotowania Pedagogicznego oraz Oligofrenopedagogiki na Uniwersytecie Nauk Społecznych w Łodzi. Ponadto ukończył kurs Terapii Poznawczo-Behawioralnej dla Dzieci i Młodzieży w CBT w Warszawie.

Zdobył bezcenne doświadczenie w prężnie działającym i stale rozwijającym się zespole Zakładu Psychologii Zdrowia Instytutu Pomnika Centrum Zdrowia Dziecka prowadząc diagnozę i terapię psychologiczną oraz udzielając wsparcia pacjentom klinik szpitala. Ponadto uczestniczył w rozlicznych projektach naukowych Instytutu i prowadzi autorski projekt badawczy. Bezcenną wiedzę zdobywa studiując literaturę naukową, oraz uczestnicząc biernie i czynnie – prezentując wyniki badań na konferencjach i sympozjach w kraju i za granicą.